Jako debiutant, zespół Super Aguri nie miał najmniejszych szans na nawiązanie walki z zespołami wspieranymi przez dużych producentów. Czwórka kierowców jak: Takuma Sata, Yuji Ide, Franck Montagny i Sakon Yamamoto, zapłaciła za to, że zespół wspierany przez Hondę nie miał konkurencyjnego bolidu. Oba modele SA05 i SA06 były powiązane ze starym modelem podwozia od Arrowsa.

W 2007 roku chce Aguri Suzuki dokonać pierwszego przełomu. "Chcemy zdobyć pierwsze punkty w mistrzostwach" - powiedział szef zespołu - "Oprócz tego mam nadzieję, że będziemy walczyć o pozycje w środkowej części stawki, a nie tylko pełnić rolę statystów."

Super Aguri nadal chce współpracowac z Hondą, ale nieficjalnie wiadomo, że planuje także wykorzystanie podwozia swojego partnera. Zespół tworzy 138 pracowników w fabryce w Leafield. Pracuje tam także grupa osob z Hondy oraz kilkunastu współpracowników zewnętrznych zatrudnionych w japońskich biurach.