W tym celu mają powstać nowe fabryki, które pozwolą na podwojenie obecnej produkcji. W 2009 roku marka Volvo sprzedała 334 tys. samochodów, ale odnotowała stratę 653 mln dolarów.

Obecnie w Chinach produkowane są dwa modele – S40 i S80L. w 2009 roku sprzedano w tym kraju 22 tys. samochodów. Plany przewidują zwiększenie wyników do 100-200 tys. egzemplarzy.

Aktualny właściciel Volvo robi wszystko, by już w najbliższych latach czerpać zyski.

Model Goeteborg Uddevalla Gent Chongqing Tajlandia Malaezja Razem
S40 27.479 6.226 242 33.947
S60 6.287 6.287
S80 17.006 117 26 17.149
S80L 8.919 8.919
V50 52.130 78 52.208
V70 43.074 43.074
XC60 66.757 66.757
XC70 14.694 14.694
XC90 27.988 50 28.038
C30 31.216 31.216
C70 9.124 9.124
razem 102.762 9.124 183.869 15.145 117 396 311.413