, dzięki któremu samochód odznacza się optymalnymi właściwościami jezdnymi.Genesis jest produkowany w fabryce koncernu w Ulsan w specjalnie wybudowanym do tego celu obiekcie wykorzystującym najnowocześniejsze technologie. Jedną z tych technologii jest proces klejenia elementów nadwozia, który zastępuje tradycyjne spawanie. Zastosowanie techniki podwójnego łączenia elementów - klejenie i spawanie - pozwala na uzyskanie znacznie sztywniejszego nadwozia niż w przypadku łączenia części nadwozia za pomocą spawów.Do napędu limuzyny Hyundaia może posłużyć jeden z dwóch silników benzynowych: 3.3-litrowy V-6 (262KM) lub większy, 3.8-litrowy V-6 (290KM). W późniejszym terminie do gamy jednostek napędowych dołączy jednostka V-8 Tao o pojemności 4.6-litra.Genesis jest dostępny w trzech wersjach wyposażeniowych: Grand, Luxury i Royal. Cena wersji Grand wyposażonej w silnik o pojemności 3.3-litra będzie wynosiła w Korei około 44 000 dolarów łącznie z podatkiem. Ten model będzie objęty programem 3-letniej gwarancji na samochód i 5-letniej na zespół napędowy. Nabywcy flagowego hyundaia automatycznie zostają członkami ekskluzywnego Genesis Purple Club.Tegoroczny plan zakłada sprzedaż 35 000 pojazdów w Korei i 20 000 samochodów na rynkach eksportowych, takich jak Ameryka Północna, Chiny i Bliski Wschód. W przyszłym roku koncern planuje sprzedaż 80 000 sztuk, z czego 45 000 przeznaczonych jest na eksport. Genesis pojawi się w północnoamerykańskich salonach sprzedaży w czerwcu, a do sprzedaży w Chinach wejdzie w drugiej połowie roku.źródło: Hyundai
Genesis - sportowy sedan Hyundaia
Stawiając jako punkt odniesienie Mercedesa klasy E, BMW serii 5 oraz Lexusa GS, zespół inżynierów pracujących nad projektem Genesis zerwał z ponad dwudziestoletnią tradycją montowania napędu na przednią oś na rzecz napędu na tylne koła. Dzięki nowej architekturze układu napędowego, Genesis może poszczycić się niemal idealnym rozkładem masy między przodem, a tyłem wynoszącym 53:47 proc.