Później sięgnięto po 6- i 8-cylindrowe jednostki Lycominga. W latach 30. firma specjalizowała się w budowie szybkich roadsterów z przednim napędem. Prototyp takiego auta powstał w 1935 r. i jeszcze tego samego roku do produkcji weszły dwa typy: MM z silnikiem 954 ccm (5CV) i MDS z silnikiem 1097 ccm (6CV). Obydwa karosowane jako roadster lub kabriolet. Do napędu używano 4-cylindrowych, rzędowych, górnozaworowych silników Ruby o mocy 26 KM (5CV) i 33 KM (6CV). Model MM rozwijał prędkość 100 km/h, a MDS 120 km/h. Zawieszenie niezależne przednie na sprężynach śrubowych umieszczonych w pionowo ustawionych cylindrach, tylne na resorach systemu demi-cantilever. Hamulce mechaniczne montowano na cztery koła. Napęd na przednią oś przenosiła 3-stopniowa skrzynia biegów.
Georges Irat MDS 6CV 1935 r. Francja
Francuska wytwórnia nosząca imię swojego założyciela pierwsze auto zbudowała w 1921 roku. Początkowo samochody napędzane były silnikami własnej konstrukcji 4-cylindrowym 1990 ccm i 6-cylindrowym 2985 ccm.
Auto Świat
Georges Irat MDS 6CV 1935 r. Francja