Po raz pierwszy Fiaty Seicento i Cinquecento walczyły w osobnej klasie, która okazała się strzałem w dziesiątkę - zgromadziła na starcie największą liczbę kierowców. Ton rywalizacji nadawali Wojciech Białowąs i Artur Ryziński wygrywający na przemian biegi kwalifikacyjne. W bezpośrednim starciu finałowym lepszy okazał się Białowąs.W klasie trzeciej zawodnicy Polscy gościli Czecha Hlouska (Lancia Delta). Wszystkie biegi kwalifikacyjne wygrał Janusz Siniarski doskonale przygotowaną Skodą, ale w finale Lancia Czecha jakby ożyła, dowożąc kierowcę na pierwszym miejscu. Siniarskiemu pozostało zwycięstwo w klasyfikacji krajowej.Samochodów grupy N z silnikami do 1400 ccm (klasa 6) stawiło się tylko 7. I tu oglądać można było Czecha Tomasa Kotka (Peugeot 106), ale tylko przez chwilę ponieważ zniknął po oficjalnym treningu. Zwyciężył Krzysztof Groblewski (VW Polo) przed Michałem Kunickim (Suzuki Swift).Największe emocje budzi klasa 4 (auta przygotowane w Dywizji I). Bohdan Ludwiczak wymęczonego Escorta zamienił na bardzo mocnego Focusa z Belgii. Ale musiał stawić czoła Corolli Węgra Revesza. Szybko jednak okazało się, że Revesz w starciu z Polakiem nie ma szans.
Galeria zdjęć
Goście z zagranicy