Robert Kubica: Wyścig w Spa jest z mojego punktu widzenia jednym z najlepszych Grand Prix w kalendarzu. To bardzo wyjątkowy tor z szybkimi zakrętami, które można pokonywać różnymi liniami wyścigowymi. Najbardziej znanymi zakrętami w Spa-Francorchamps są Eau Rouge i szykana Bus Stop, która została zmodyfikowana przed ubiegłorocznym wyścigiem. Ten tor jest bardzo długi i bardzo podstępny. Trzeba znaleźć dobry balans i prawidłową konfigurację bolidu, aby nie tracić czasu na okrążeniu. Kolejnym kluczowym czynnikiem w Belgii jest pogoda. Może padać w jednym sektorze, a w drugim może być sucho. Nie mogę się doczekać tego wyścigu!

Nick Heidfeld: Spa to fantastyczny tor z unikalnymi zakrętami i z wyjątkowym charakterem. Mimo, że w dzisiejszych czasach, gdy mamy silniki V8, nie jest problemem przejechać kombinację zakrętów Eau Rouge na pełnym gazie, pozostaje ona wyjątkową cechą toru. Przeciążenia nie są problemem od strony fizycznej, ale jest to bardzo wyjątkowe uczucie. Dla kibiców również: mogę zdecydowanie polecić to miejsce. Gdy bolidy warczą zjeżdżając ze wzniesienia, a później przyspieszają podjeżdżając pod górkę, robią niesamowite wrażenie. W tegorocznym kalendarzu, Spa jest najbliższym torem GP do mojego rodzinnego miasta Monchengladbach. A to kolejny powód, abym czekał z niecierpliwością na Grand Prix Belgii. Będę się starał osiągnąć dobry rezultat.

Mario Theissen, szef zespołu: Spa Francorschamps jest wyjątkowym miejscem w kalendarzu Formuły 1. Z niecierpliwością czekamy na wyścig na torze, który jest określony jako naturalny, ponieważwkomponowany jest w krajobraz. W Ardenach strome wzniesienia są tak samo charakterystyczne jak nieprzewidywalna pogoda. Spa być może nie jest torem, na którym rozwijane są wysokie prędkości: to należy do toru Monza, ale w Spa mamy najdłuższy odcinek przejeżdżany na w pełni otwartej przepustnicy. Od czasu modyfikacji słynnego zakrętu Eau Rouge i wprowadzenia silników V8, kierowcy mogą pokonać na pełnym gazie sekcję od nawrotu zaraz po starcie, poprzez wklęsłość i ponowne wzniesienie. W ubiegłorocznym wyścigu zanotowaliśmy, że nasi kierowcy trzymali pedał gazu wciśnięty do podłogi przez ponad 1865 metrów lub inaczej 24 sekundy. Moc silnika i stabilność są podstawowymi wymaganiami. F1.08 Nicka dostanie nową jednostkę napędową BMW P86/8 z nową skrzynią biegów, podczas gdy Robert będzie jechał na tym samym silniku i skrzyni biegów co w Walencji. W pierwszych dwóch trzecich sezonu nie mieliśmy żadnej awarii spowodowanej przez problem techniczny. Dążymy do utrzymania wysokiego poziomu niezawodności. Ze strony sportowej, planujemy poprawić się jeszcze bardziej i zobaczyć oba bolidy na dobrych pozycjach punktowych w Spa.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: Spa jest jednym z ostatnich naturalnych torów, które pozostały w kalendarzu i dlatego uważany jest za klasyk. Większość kierowców bardzo go lubi. Eau Rouge jest jednym z najbardziej spektakularnych zakrętów w Formule 1, nawet jeżeli teraz jednostki V8 umożliwiają pokonanie go na pełnym gazie w suchych warunkach. Spa wymaga średniej siły dociskającej, podobnej do tej z Montrealu. Wysoka sprawność aerodynamiczna jest bardzo ważna, gdyż potrzeba dużo siły dociskającej na szybkich zakrętach w środkowym sektorze, jak również wymagana jest wysoka prędkość do wyprzedzania na długich prostych. Kluczowym czynnikiem jest tutaj sposób wykorzystania opon. W Spa użyjemy dwóch najtwardszych mieszanek, co jest wyzwaniem zwłaszcza gdy temperatura jest niska. Pogoda w Spa zawsze byłą wielką niewiadomą, gdyż może się zmienić z minuty na minutę, czasami nawet tylko w pewnych częściach toru.