Robert Kubica: Musiałem rozpoczynać wyścig z bardzo złej pozycji, ponieważ znajdowałem się w środku stawki - na pierwszym zakręcie wszyscy jechaliśmy bardzo blisko siebie. Niestety, nie zyskałem miejsc po starcie, a nawet straciłem jedno na rzecz Nicka. Ale później podczas wyścigutempo było dobre. Choć moje okresy pomiędzy tankowaniami były krótsze, zdołałem nawet wyprzedzić Marka Webbera po ostatnim postoju w boksie, a to już bardzo dobrze...

Nick Heidfeld: Dla mnie wynik jest raczej rozczarowaniem, ponieważ nie odzwierciedla tego co mogłem dzisiaj osiągnąć. Po dobrym starcie byłem w stanie zrównać się tempem z kolegami przede mną, ale przepuściłem Roberta, ponieważ posiadał mniej paliwa. Potem musiałem bronić pozycji przed Adrianem Sutilem i straciłem kontakt z czołówką. To okazało się kluczowe, ponieważ po swoim pit stopie Heikki Kovalainen wyjechał przede mną i nie mogłem wykorzystać przewagi wynikające z lżejszego bolidu na tym etapie wyścigu.

Mario Theissen, szef zespołu BMW Sauber:

Willy Rampf, koordynator techniczny: Naszym celem było wywalczenie przynajmniej jednego punktu w Walencji. Osiągnęliśmy to. Za włożony wysiłek całemu zespołowi należą się wyrazy uznania. Nowy pakiet aerodynamiczny jest zdecydowanym krokiem do przodu. Nie mieliśmy żadnych problemów podczas wyścigu. Niestety Nick, a także podczas niektórych okresów - Robert. utknęli w korku i przez to stracili dużo cennego czasu. Nasze tempo wyścigowe bez korków było takie jakiego się spodziewaliśmy.