Robert Kubica: Dzień był dość dobry. Wykonaliśmy wiele okrążeń by sprawdzić, jak sprawują się opony. Na Węgrzech korzystamy z najbardziej miękkich mieszanek w sezonie: tak jak w Monako. Dlatego właśnie wykonaliśmy sporo dłuższych przejazdów - by zobaczyć, jak te miękkie opony zachowują się na pewnym dystansie. Mamy już wiele danych, które do jutra zamierzamy przeanalizować. Jak na razie jest dobrze. Warunki na torze nie były dziś idealne. Poza torem jazdy jest brudno - ale ta sytuacja dotyczy każdego.

Nick Heidfeld: Obie sesje przebiegły sprawnie. Nie mieliśmy żadnych problemów technicznych i wykonaliśmy cały program. Bardzo ciężko jednak osiągnąć właściwą współpracę z ogumieniem - problem stanowi wysoka degradacja. Z tego, co się zorientowałem, pozostali kierowcy mieli ten sam problem. Myślę, że kolejność czołowych zespołów pozostanie tutaj bez zmian. W porównaniu do ubiegłorocznego F1.06, teraz bolid spisuje się o wiele lepiej na torach wymagających dużego docisku, jak Monako czy Budapeszcie.

Willy Rampf, dyrektor techniczny BMW Sauber: Wykonaliśmy nasz program bez żadnych problemów. Jedynie niewielkie, popołudniowe opady deszczu minimalnie go zakłóciły. Tak czy inaczej, zebraliśmy wystarczającą ilość danych do analizy. Skoncentrowaliśmy się na przygotowaniach do wyścigu. Podjęcie decyzji dotyczącej wyboru ogumienia wymaga jednak jeszcze więcej informacji. Wciąż istnieje też niewielka ewentualność opadów deszczu - więc musimy wziąć to pod uwagę i stosownie przygotować.

Fernando Alonso: Dzień był udany i jestem zadowolony z zachowania się bolidu. Rano pracowaliśmy nad ustawieniami, ograniczając w użytku liczbę opon. Przyczepność toru poprawia się w czasie weekendu więc postanowiliśmy przetestować wszystkie opony Bridgestone Potenza podczas popołudniowej sesji. Myślę, że znajdujemy się w dobrej pozycji i- powinniśmy być dalej mocni.

Lewis Hamilton: Dzień przebiegł gładko, choć pod koniec drugiej sesji kręciłem się, co oznacza, że nie mogłem wykonać swojego ostatniego przejazdu. Teoretycznie mógłbym być trochę szybszy... Wypadłem z toru w momencie, gdy doganiałem Yamamoto na okrążeniu pomiarowym i prawdopodobnie zbyt szybko wszedłem w zakręt. Mimo to byliśmy w stanie poczynić postępy i jak do tej pory jestem pewny naszej formy na tym torze.

Ron Dennis, szef zespołu McLaren: Interesujący początek weekendu, oba bolid wyglądają konkurencyjnie. Oczywiście będziemy ciężko pracować nad dalszymi poprawkami w nocy, ale czujemy się mocni po dzisiejszym postępie. Lewis niestety wypadł z toru pod koniec drugiej sesji, ale to nie wpłynęło znacząco na nasz program testowy.

Kimi Raikkonen: Nie jestem specjalnie zadowolony z prowadzenia mojego bolidu w tych sesjach, to musimy poprawić. Ale to dopiero piątek - nie ma powodu, by dramatyzować przed kwalifikacjami i wyścigiem. Nie udało mi się dziś uzyskać rzeczywistego obrazu możliwości obu mieszanek opon, szczególnie na pierwszym okrążeniu. Głównie przez ruch na torze, a także ze względu na drobne opady deszczu.

Felipe Massa: Generalnie jestem zadowolony. Na ostatnim przejeździe mogłem wykręcić dobry czas, ale wywieszono żółtą flagę i musiałem zwolnić. Na tym etapie weekendu ciężko mówić, czy jesteśmy szybsi, czy wolniejsi od naszych głównych rywali, ale bez dwóch zdań jesteśmy konkurencyjni. Mocno pracowaliśmy nad ustawieniami bolidu i pod koniec popołudniowej sesji znaleźliśmy dobre rozwiązania. Wciąż istnieje niewiadoma w postaci współpracy z ogumieniem, szczególnie dotyczy to możliwości miękkich opon na długich przejazdach. Twardsze są bardziej przewidywalne.