Świadectwo homologacji o numerze PL*4152*00 wydane zostało przez Ministerstwo Infrastruktury na pojazd typu 21A marki ZXAUTO o nazwie handlowej Grand Tiger.
Jest to Pickup z podwójną kabiną oraz przestrzenią ładunkową. Posiada napęd na cztery koła, z możliwością odłączenia napędu przedniej osi.
Grand Tiger będzie wyposażony w silnik diesla marki Hyundai D4CB 2, 5 l, spełniający normę Euro IV. Silnik ten spala w cyklu miejskim 11, 5 l/100 km, w cyklu pozamiejskim 7, 2 l/100 km, a cyklu mieszanym 8, 8 l/100 km.
Samochód spełnia także wszystkie przepisy przewidziane dla samochodów ciężarowych i w związku z tym nie jest obciążony podatkiem akcyzowym, a firmy mogą dokonać pełnego odliczenia podatku VAT.Auto w standardzie będzie wyposażone m.in. w system ABS i EBD klimatyzację, elektryczne szyby, centralny zamek, radio z CD. Opcjonalnie dostępne będą m.in. dwie przednie poduszki powietrzne oraz czujniki parkowania. W trakcie procesu uzyskiwania homologacji samochód przejechał ponad 30 tys. km w różnych warunkach drogowych.
Obecnie w spółce Pol-Mot Warafama trwają analizy, co do premiery rynkowej Grand Tigera. - Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, kiedy i w jakim zakresie samochód będzie dostępny na rynku polskim lub innych rynkach w tym Unii Europejskiej. Gdy rozpoczynaliśmy proces homologacji tego auta, sytuacja w branży motoryzacyjnej wyglądała zdecydowanie lepiej niż obecnie. Decyzja zostanie podjęta w najbliższym czasie - powiedział Stanisław Kulas, prezes Pol-Mot Warfama SA.
Uzyskana homologacja Grand Tigera jest uznawana we wszystkich krajach świata, nie będzie więc problemów ze sprzedażą na rynkach UE. - Wystarczy tylko złożyć odpowiednią dokumentację w języku kraju, na który chcemy uzyskać homologację i jest ona przyznawana automatycznie na podstawie przedłożonych dokumentów, bez konieczności weryfikacji przeprowadzonych badań - powiedział Jan Wielgus, członek zarządu Pol-Mot Warfama SA, dyrektor oddziału w Lublinie.