Niektóre egzemplarze coupé miały "podciętą" tylną szybę, tak jak Ford Anglia. Do napędu używano wzmocnionego silnika Forda 105E o pojemności 997 ccm i mocy 57 KM. Leciutkie auto rozwijało prędkości w granicach 160-185 km/h. W 1960 roku uruchomiono produkcję GSM w Anglii. Niestety w ciągu roku firma wyprodukowano tylko 35 sztuk pojazdów i splajtowała. W południowej Afryce produkcję kontynuowano aż do 1964 roku. Ostatnie wersje sprzedawano pod nazwą Flamingo. A produkcję zakończono wersją GT wyposażoną w silniki Taunusa 17m lub Forda Cortina 1500. W wersjach wyścigowych montowano również silniki Coventry-Climax.
GSM Coupé 1960 rok, Afryka PoŁudniowa
Południowa Afryka nie jest miejscem, które kojarzyłoby się z produkcją samochodów, a jednak już w 1958 roku panowie Bob van Niekirk i Vester de Vitt rozpoczęli w Kapsztadzie budowę małych sportowych aut opartych na podzespołach Forda. Samochód budowano w dwóch wersjach nadwozia: jako sportowego, dwumiejscowego roadstera i dwumiejscowe coupé.
Auto Świat
GSM Coupé 1960 rok, Afryka PoŁudniowa