Kolejnymi będą Toyota, Renault, Peugeot i DaimlerChrysler. Na razie układy hamulcowe z Gliwic nie będą trafiać do fabryk samochodów w Polsce. Cała produkcja będzie eksportowana. W roku 2005 zakład ma zatrudniać 220 osób (dziś jest 78 pracowników) i wytwarzać 2,5 mln układów hamulcowych rocznie. TRW zainwestowało w budowę fabryki 84 mln złotych. Możliwe, że nie jest to jeszcze koniec. Koncern kupił w specjalnej strefie ekonomicznej działkę o powierzchni 65 tys. m kw., a otwarty obecnie zakład ma powierzchnię 7,5 tys. m kw. John Sumner, dyrektor fabryki, szacuje, że TRW corocznie będzie zostawiało w Polsce 10 mln złotych: "Będą to pieniądze na wypłaty pracowników, kupno usług i komponentów związanych z naszą produkcją". TRW ma już w Polsce 3 inne fabryki: w Czechowicach-Dziedzicach, Częstochowie i Warszawie.
Hamulce z Gliwic
W Gliwicach otwarto nową fabrykę firmy TRW, w której będą produkowane elementy układów hamulcowych. Pierwszym klientem fabryki jest Opel.