Z właścicielem jednej z nich Succeedingiem Castro założyli w 1904 roku Hispano-Suiza Automobils. Pierwszymi budowanymi pojazdami były samochody Castro. Szybko firma zaprezentowała całą gamę nowych, dużych, 4-cylindrowych samochodów. W 1911 roku powstaje francuski oddział fabryki w Levallois-Perret produkujący auta na rynek francuski. W 1914 roku zakład przenosi się do Bois-Colombes. Okres I wojny światowej to przede wszystkim produkcja silników lotniczych. Doświadczenia zdobyte w tym czasie pozwoliły skonstruować znakomity, 6-cylindrowy silnik (wykonany z lekkich stopów) o poj. 6597 ccm i mocy 135 KM. W 1919 roku na rynek wchodzi model H6 napędzany tą właśnie jednostką. Produkowano go do 1932 roku w różnych wersjach nadwozia. Prezentowany egzemplarz karosowała w 1925 roku firma Hooper. Hamulce ze wspomaganiem na wszystkie koła ułatwiały zatrzymanie auta rozpędzającego się do 140 km/h. Francuska fabryka zakończyła produkcję samochodów osobowych w 1938 roku. W Hiszpanii produkcja trwała do 1944 roku.
Hispano-Suiza H6B 1925 rok, Francja
Znakomity szwajcarski inżynier Marc Birkigt w 1899 roku przeniósł się z Genewy do Barcelony, aby zbudować dla tego miasta tramwaj elektryczny. Szybko podjął współpracę z dwoma nowo powstałymi barcelońskimi firmami samochodowymi.