Już w czerwcu zadecydowano, że koncept Holden HSV W427 trafi do produkcji seryjnej. Na zdjęciach prezentuje się właśnie wersja produkcyjna, która srebrny kolor konceptu zamieniła na agresywną czerwień.
Pierwsze egzemplarze opuszczą bramy zakładu produkcyjnego już w sierpniu, w sumie powstanie 427 sztuk, z czego pierwszych 90 trafi do klientów jeszcze przed końcem roku. Sprzedaż przebiegać będzie poprzez sieć 64 dealerów Holden Special Vehicles w Australii i na Nowej Zelandii.
Seryjny Holden HSV W427 otrzymał 7-litrowy 8-cylindrowy silnik GM LS7 oferujący moc 375 kW (510 KM) przy 6500 obr./min i moment obrotowy 640 Nm przy 5000 obr./min. Siła napędowa przenoszona jest na koła tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów Tremec TR6060.
Oprócz mocnego silnika HSV W427 wyróżnia się sportowym zawieszeniem z magnetoreologicznymi amortyzatorami. Dzięki 6-tłoczkowym zaciskom klocki hamulcowe zagryzają się w tarcze hamulcowe z o 50 % większą siłą niż w zwykłym Commodore. Do mocy i charakteru auta dostosowano działanie systemu ESP.
Od pozostałych sedanów marki Holden wersja HSV W427 wyróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, które otrzymało nowy przód z agresywnie stylizowanym zderzakiem, skrzela w przednich błotnikach odprowadzające ciepłe powietrze od silnika i hamulców, trzyczęściowe skrzydło na klapie bagażnika, nowy tylny zderzak i 20-calowe koła ze stopów lekkich.
Samochód przygotowany do walki z najlepszymi – Audi RS6, BMW M5 i Mercedes-Benz E 63 AMG – kosztuje na tamtejszym rynku 155 tys. dolarów australijskich (ok. 300 tys. zł).