W internecie pojawiły się pierwsze informacje o nowym skuterze S-Wing Hondy. Dzięki masywnym kształtom i stylistyce jest pewne, że model S-Wing inspirował się u większego Silverwinga. Wprowadzenie na rynek nowej stodwudziestkipiątki jest jasnym krokiem, który ma pozwolić Hondzie utrzymać tempo narzucone przez konkurencję, ponieważ np. Suzuki już podczas jesiennych targów Intermot zaprezentowało skuter Burgman w wersjach 125 i 200 cm3.
Honda S-Wing otrzymała dwa przednie reflektory ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Na bokach dużej owiewki z pleksiglasu zamontowano wsteczne lusterka, których kształt przypomina czułki motyla. Pod kierownicą wygospodarowano miejsce na praktyczny schowek. Pod dużym siedzeniem znajduje się główny bagażnik na kask, zamek, apteczkę i inne niezbędne akcesoria.
Honda S-Wing napędzana jest małym 1-cylindrowym silnikiem o pojemności 125 cm3, który otrzymał system bezpośredniego wtrysku paliwa PGM-FI. Ta sama jednostka pracuje również w modelu CBR 125 RR. W skuterze silniczek oferuje 10 kW (14 KM) przy 9000 obr./min. Siła napędowa przenoszona jest na tylne koła poprzez sprzęgło odśrodkowe i wariator. Zbiornik paliwa o pojemności 11,5 l zapewni dobry dobieg.
Na koniec kilka ważnych danych konstrukcyjnych: rozmiary 2095 x 745 x 1440 mm, rozstaw osi 1490 mm, masa netto 151 kg (154 kg wersja z ABS). Przedni widelec teleskopowy i dwa amortyzatory z tyłu. Opony w rozmiarze 110/90 R 13 z przodu i 130/70 R 12 z tyłu. Oczekiwany debiut przebiegnie na którymś z jesiennych motosalonów.