W dniu 13 czerwca b.r. w Ośrodku Szkoleniowym firmy w Warszawie, odbył się finał konkursu, którego uczestnicy walczyli o tytuł „Doradca Serwisowy Roku 2008”. Sponsorem finału była firma Castrol Lubricants.

Konkurs dla doradców serwisowych organizowany będzie naprzemiennie z konkursem dla mechaników. Intencją organizatorów jest stworzenie uczestnikom rywalizacji dodatkowych możliwości - pogłębienia wiedzy zawodowej, zdobywania nowych doświadczeń, a także oceny swoich umiejętności w warunkach współzawodnictwa – mówi Marcin Żaczek, odpowiedzialny za organizację tego wydarzenia.

Piętnastu finalistów konkursu zostało wyłonionych w drodze kwalifikacji, do których przystąpiło ponad dziewięćdziesięciu doradców serwisowych z całej Polski. Finał rozpoczął się testem pisemnym, obejmującym zagadnienia z zakresu procedur obsługi klienta, znajomości zasad gwarancji oraz techniki samochodowej. Następnie należało wykonać trzy zadania praktyczne, podczas których trzeba było wykazać się znajomością stosownych aplikacji komputerowych oraz wiedzą z zakresu procedur obsługi klienta. Nad wykonaniem każdego z zadań czuwali specjaliści z Działu Serwisu Honda Poland.

Rywalizacja była bardzo wyrównana, a o ostatecznym wyniku zawodów zadecydowały pojedyncze punkty. Zwycięzcami konkursu zostali:

miejsce - Marcin Siłka z firmy PU-H SIGMA CAR Sp. z o.o. w RzeszowieII miejsce - Leszek Chebda z firmy PPHU STRZAŁKOWSKI S.J. w RadomiuIII miejsce - Rafał Krawiec z firmy PU-H SIGMA CAR Sp. z o.o. w Rzeszowie

Nagrody laureatom konkursu wręczył prezes zarządu Honda Poland Sp. z o.o., pan Toshiaki Konaka. Dodatkową atrakcją dla zwycięzców będzie wyjazd na Grand Prix Węgier Formuły 1 na torze Hungaroring w Budapeszcie.