Logo
WiadomościAktualnościHonda Insight: lider japońskiego rynku

Honda Insight: lider japońskiego rynku

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan

W marcu 2009 roku Honda Insight okazała się najlepiej sprzedawanym autem w Japonii. Do użytkowników trafiło 10 481 samochodów.

Honda Insight: lider japońskiego rynku
Zobacz galerię (64)
Auto Świat
Honda Insight: lider japońskiego rynku

Po raz pierwszy w historii japońskiej motoryzacji samochód hybrydowy został liderem rynku.

W roku kalendarzowym 2008, a także w obrachunkowym, który kończy się 31. marca 2009 roku,liderem japońskiego rynku była Honda Fit (w Europie Jazz). Model ten od grudnia 2008 roku przez cztery kolejne miesiące był na czele listy najlepiej sprzedających się samochodów w Japonii. W kwietniu 2009 roku na pierwszej pozycji znalazł się model Insight i dzięki temu dwie pierwsze pozycje przypadły samochodom marki Honda.

Od rozpoczęcia sprzedaży 6. lutego 2009 roku nowa Honda Insight zdobywa rynek. Dzięki znakomitym parametrom ekologicznym, łatwej obsłudze, komfortowej jeździe oraz dostępnej cenie.

Już w lutym sprzedano 4 906 egzemplarzy, w marcu 4 088 egz., a w kwietniu 10 481 egz.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Powiązane tematy: