Nie mamy na razie szczegółowych danych technicznych ani relacji z pierwszej jazdy, jednak dotarły do nas pierwsze zdjęcia, a wraz z nimi podstawowe dane.
Druga generacja Hondy Jazz (w Japonii, Chinach oraz Ameryce Północnej i Południowej sprzedawanej jako Fit) będzie o 50 mm dłuższa i o 20 mm szersza (3900 mm długość, 1695 mm szerokość). O całych 50 mm zwiększy się też rozstaw osi, do końcowych 2500 mm.
Auto napędzać będzie czterocylindrowy silnik spalinowy 1.3 VTEC o mocy 100 KM przy 6000 obr./min oraz momencie obrotowym 130 Nm. Drugą jednostką w ofercie będzie silnik 1.5 VTEC dysponujący mocą 120 KM przy 6300 obr./min oraz momentem obrotowym146 Nm przy 4800 obr./min. Jeśli paletę jednostek napędowych poszerzy też silnik wysokoprężny na razie nie wiadomo.