Model Equus przeznaczony jest przede wszystkim na rodzimy rynek, gdzie popularny jest zwłaszcza u najwyższych menadżerów i urzędników rządowych. Samochód pamięta jeszcze czasy licencyjnej produkcji japońskich modeli, ale jego kariera powoli dobiega końca. Limuzyna dostępna w wersji podstawowej (długość 5120 mm) i wydłużonej (5390 mm) napędzana może być jednostką 3,3 V6 (180 kW/245 KM), 3,8 V6 (195 kW/265 KM) lub 4,5 V8 (197 kW/268 KM).
Nowa generacja największego modelu marki Hyundai przygotowywana jest pod oznaczeniem VI. Producent nie zdradził na razie żadnych szczegółów, oczekiwane są jednak większe od poprzednika rozmiary. Pod maską powinny zadomowić się silniki 3,8 V6 Lambda i 4,6 V8 Tau przekazujące napęd na tylną oś, w późniejszym okresie mogłaby się pojawić wydłużona wersja napędzana jednostką 5,0 V8 Tau.
Debiut samochodu, który zapewne naszpikowany będzie najnowocześniejszą techniką, oczekiwany jest na luty 2010 roku. Częścią wyposażenia seryjnego ma być m.in. Lane Departure Warning System ostrzegający przed nagłym zjechaniem z wybranego pasa czy przednie i tylne lampy z diod. Hyundai nie przewiduje sprzedaży auta w Europie i USA.