Genesis kosztuje w USA 23750 dolarów, a wersja R-Spec jest o 1750 droższa. W jej wyposażeniu nie ma zestawu głośnomówiącego, tempomatu, komputera pokładowego, chromowanych elementów wykończeniowych oraz wielofunkcyjnej kierownicy. A co dostaniemy w zamian za wyższą cenę? Obniżone i utwardzone zawieszenie, hamulce Brembo, blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi oraz bardziej sportowe opony na 19-calowych kołach. Pod maską auta pracuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 210 KM. Prędkość maksymalna to 221 km/h. R-Spec dostępny jest tylko z 6-biegową skrzynią manualną (w ofercie jest jeszcze 6-biegowy automat).
Hyundai Genesis R-Spec – bardziej sportowy
Genesis R-Spec to odchudzona i bardziej usportowiona wersja coupé Hyundaia. Auto debiutuje na salonie samochodów modyfikowanych SEMA.