Koncepcyjny Hyundai i-flow, będący efektem pracy zespołu z europejskiego centrum projektowego Hyundaia w niemieckim Russelsheim, ma przyciągnąć uwagę intrygującym wyglądem. Samochód odzwierciedla nowy, sugestywny język projektowania fluidic sculpture – opływowa rzeźba, przekładający się na wyraziście aerodynamiczny kształt i płynne linie, tworzące przyciągającą wzrok stylistykę.

W Hyundaiu i-flow zastosowano wiele nowych technologii, poczynając od nowatorskich, lekkich materiałów do konstrukcji ogniw słonecznych, przyczyniających się do redukcji masy całkowitej i poprawy wydajności.

Genewski salon będzie dla firmy także okazją do zaprezentowania najnowszych osiągnięć w dziedzinie ekologii. Dzięki programowi Blue DriveTM Hyundai chce się znaleźć w grupie firm-liderów stosujących technologie przyjazne środowisku, przyczyniając się tym samym do dalszego ograniczenia emisji zanieczyszczeń pochodzących z nowych pojazdów sprzedawanych w Europie.

Obok koncepcyjnego modelu i-flow ważne miejsce na stoisku Hyundaia zajmie także nowy model ix35, SUV reprezentujący segment C, który wiosną trafi do salonów sprzedaży w całej Europie. Odwiedzający targi będą mieli okazję poznać samochód, dzięki któremu Hyundai zamierza odnieść sukces w segmencie SUV.

źródło: Hyundai/Mototarget