Na życzenie dzwoniącego informacje będą przesyłane w formie sms, e-mail lub tradycyjnie drogą pocztową.

Infolinia Hyundai 022 63 77 111 powstała przede wszystkim z myślą o obsłudze klientów zainteresowanych zakupem samochodu. Osoby dzwoniące na powyższy numer będą mogły sprawdzić aktualne promocje, ceny, wyposażenie i dane techniczne wszystkich modeli Hyundaia. W przypadku, gdy klient będzie zainteresowany konkretnym modelem, konsultant przełączy go do najbliższego salonu sprzedaży. Infolinia będzie również umawiać klientów na jazdy testowe. Po sprawdzeniu dostępności wybranego modelu u najbliższego deallera, klient telefonicznie otrzyma propozycję terminu jazdy próbnej.

W przypadku, gdy osoba dzwoniąca chciałaby w zaciszu domowym zapoznać się z danymi samochodów Hyundai, otrzyma je e-mailem lub pocztą do domu. Jeśli wyrazi chęć samodzielnego skontaktowania się z dilerem, otrzyma jego numer w formie sms-a.

- Infolinia Hyundai 022 63 77 111 będzie stanowić mocne wsparcie sprzedaży dla sieci autoryzowanych salonów Hyundai Motor Poland - wyjaśnia Monika Wilk, kierownik marketingu Hyundai Motor Poland. Coraz więcej osób kupujących samochód dokonuje wstępnej selekcji marki nie wychodząc z domu lub z biura. Konsultanci infolinii Hyundai pomogą im uzyskać podstawowe informacje przez telefon, e-mail lub sms, a jednocześnie zachęcą do wizyty u dilera w celu osobistego zapoznania się z właściwościami wybranego modelu Hyundai, wybraniu dostępnej wersji i ustalenia formy zakupu.

Infolinia Hyundai 022 63 77 111 działa sześć dni w tygodniu - w godzinach 9 - 21 od poniedziałku do piątku, a w soboty - od 10 do 20.