Ten ważny program konsumencki organizowany jest przez wydawcę dodatku do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie”, w celu wyłonienia najbardziej popularnych wśród klientów produktów i usług.

Badania prowadzone były przez pół roku w 12 największych miastach Polski.

Respondenci sami musieli wskazać te produkty, które ich zdaniem są najlepsze jakościowo, wyróżniają się designem, innowacyjnością i które warto polecić znajomym.

Oceniana była znajomość marki i przywiązanie do niej klienta.

Kolejne już plebiscytowe zwycięstwo i30 jest potwierdzeniem doceniania przez rynek w Polsce jakości samochodów Hyundai oraz stale wzrastającej popularności tego modelu w kategorii aut rodzinnych.

- i30 jest wyjątkowym produktem łączącym precyzję projektu z odrobiną natchnienia.

- Dynamiczny, stylowy, zachęcająco przestronny i bardzo praktyczny, i30 posiada wszystkie atrybuty, których może oczekiwać użytkownik.

Powyższe opinie otrzymał od klientów model Hyundaia...