Ten ważny program konsumencki organizowany jest przez wydawcę dodatku do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie”, w celu wyłonienia najbardziej popularnych wśród klientów produktów i usług.
Badania prowadzone były przez pół roku w 12 największych miastach Polski.
Respondenci sami musieli wskazać te produkty, które ich zdaniem są najlepsze jakościowo, wyróżniają się designem, innowacyjnością i które warto polecić znajomym.
Oceniana była znajomość marki i przywiązanie do niej klienta.
Kolejne już plebiscytowe zwycięstwo i30 jest potwierdzeniem doceniania przez rynek w Polsce jakości samochodów Hyundai oraz stale wzrastającej popularności tego modelu w kategorii aut rodzinnych.
- i30 jest wyjątkowym produktem łączącym precyzję projektu z odrobiną natchnienia.
- Dynamiczny, stylowy, zachęcająco przestronny i bardzo praktyczny, i30 posiada wszystkie atrybuty, których może oczekiwać użytkownik.
Powyższe opinie otrzymał od klientów model Hyundaia...