Po 12 miesiącach sprzedaży, i10 okazał się być jednym z najlepiej sprzedających się modeli w portfolio Hyundaia.

Sprzedaż Hyundaia w segmencie aut miejskich wzrosła o 236% w przeciągu pierwszych czterech miesięcy 2009r w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

- Hyundai i10 jest doceniany za swoja uniwersalność - powiedział Allan Rushforth, Vice Prezes Hyundai Motor Europe. W przeciągu zaledwie roku od wprowadzenia, znaleźliśmy szeroką rzeszę odbiorców, którymi są zarówno młodzi, samodzielni kierowcy, jak i rodziny z dziećmi. W ocenie klientów samochód jest dobrze wykonany, bogato wyposażony i ma dobrze skalkulowaną cenę. Mówiąc krótko, jest to ten rodzaj auta, którego obecnie poszukuje coraz większa liczba odwiedzających salony sprzedaży samochodów.

Szczególnie dobrą opinią cieszy się wersja benzynowa 1.2 z silnikiem Kappa, odzwierciedlającym ekologiczną politykę Hyundaia. Zapewnia on bardzo dobre osiągi i satysfakcję z jazdy, emitując jednocześnie zaledwie 119g CO2 na km i zużywając 5l/100km w cyklu mieszanym.

Hyundai i10 – wyróżnienia:- Samochód Roku – Chile;- Samochód Roku – (Super Autokar, Grecja);- ‘Best Value For Money’ (najlepszy stosunek wartości do ceny) – nagroda w ocenie Satysfakcji Klienta (Holandia);- Samochód Roku – Indie;- Najbardziej Ekonomiczny – Kobiecy Samochód Roku (Magazyn Twój Styl, Polska);- Zestawienie ‘10 Samochodów Wartych Posiadania’ – (Autocar, UK).