Przedstawicielstwo tej firmy w Polsce postanowiło o lokalnym poszerzeniu zawodów o kategorię "Doradca Serwisowy“. "Wierzymy, że współzawodnictwo w sieci naszych dilerów przyczyni się do zdecydowanej poprawy jakości obsługi klientów. System szkoleń w naszej sieci jest wciąż udoskonalany. Dzięki olimpiadzie dilerzy będą mogli zdobyć dodatkowe potwierdzenie poziomu wyszkolenia pracowników, a przez to pokazać swoim klientom, że zatrudniają najlepszych fachowców" - powiedział Andrzej Sobczak, Dyrektor Techniczny Hyundai Motor Poland Sp. z o.o.Pierwszy etap konkursu odbędzie się w połowie października w dwóch kategoriach: "Doradca Serwisowy“ i "Mechanik“ w podziale regionalnym. Finaliści spotkają się w listopadzie w nowym Centrum Szkoleniowym Hyundaia w Pęcicach pod Warszawą, by walczyć o tytuł "Najlepszego z Najlepszych“ i możliwość wzięcia udziału w Światowej Olimpiadzie Serwisowej Hyundaia, która będzie miała miejsce w 2007 roku w Seulu.