Na rynku koreańskim, liczba ta wyniosła 158 338 (10,8 proc.) a poza granicami 554 191 (18,1 proc.).

W Polsce osiągnięto najwyższe jak dotąd wyniki sprzedaży. Sprzedaż kwartalna wyniosła 2 313 samochodów, co stanowi imponujący 168 % wzrost sprzedaży, w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.

Rekordowym miesiącem okazał się być marzec, w którym na rynek trafiło 900 samochodów.

Niezmiennie, największym powodzeniem wśród klientów cieszyły się modele i30 oraz Getz, których w pierwszym kwartale sprzedano odpowiednio 987 i 780 sztuk. Dobry wynik osiągnął także Tucson – 121 sprzedanych egzemplarzy.

W Korei, sprzedaż samochodów osobowych wzrosła o 18,7 proc. dzięki ogromnemu popytowi na nową Sonatę – aż 36 404 klientów stało się posiadaczami najlepiej sprzedającego się na tamtejszym rynku samochodu – to prawie jedna trzecia całkowitej sprzedaży samochodów osobowych.

Santa Fe, cieszący się największą popularnością SUV Hyundaia, odnotował dynamiczny 38,8 proc. wzrost sprzedaży, przekładający się na liczbę 36 404 sprzedanych sztuk. Łącznie z Tusconem i Veracruz, segment SUV osiągnął 1,9 proc. wzrost – w sumie 23 377 nowych samochodów.

Na rynkach zagranicznych sprzedaż samochodów Hyundai okazała się wyjątkowo udana. W pierwszym kwartale, trzy koreańskie fabryki „wypuściły w świat” 284,813 samochodów, czyli o 16,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.

Cztery zagraniczne fabryki Hyundaia – w Indiach, Turcji, Chinach i USA, wyprodukowały 269 378 samochodów, co jest wynikiem lepszym o 20,1 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2007.