Do meczu otwarcia, który odbędzie się w Warszawie 8 czerwca 2012 roku, Hyundai dostarczy w sumie 160 pojazdów. Flota będzie składać się z następujących modeli: kompaktowego i30; nowego modelu klasy średniej i40; SUV-ów ix35, Santa Fe i ix55 oraz minibusów H-1. Samochody będą wykorzystywane do transportu przedstawicieli UEFA, drużyn narodowych, członków komitetu organizacyjnego oraz gości specjalnych.

Możliwość zapewnienia transportu dla najważniejszych osób związanych z tym wyjątkowym świętem piłkarskim jest dla nas kolejną okazją do wzmocnienia świadomości naszej marki w Europie. Rozgrywki UEFA wywołują emocje oraz rozbudzają pasję i są to wartości, które Hyundai chce dzielić ze swoimi klientami – powiedział Duck Sang Jang, Prezes Hyundai Motor Poland.

Hyundai Motor Company związany jest z piłką nożną od podpisania umowy sponsorskiej z FIFA w 1999 roku. Od tego czasu firma konsekwentnie występuje w charakterze kluczowego partnera UEFA i FIFA podczas Mistrzostw Europy i Świata w piłce nożnej. Pod koniec ubiegłego roku Hyundai przedłużył strategiczną umowę sponsorską do Mistrzostw w 2022 roku.

Hyundai rozpoczął przekazywanie aut na Euro 2012 Foto: Auto Świat
Hyundai rozpoczął przekazywanie aut na Euro 2012