Pod tym adresem umieszczona została interaktywna kraina, która obrazuje cztery cechy wyróżniające ten model: Styl, Wszechstronność, Osiągi i Bezpieczeństwo.

Każdy z elementów serwisu Santa Fe ma dostarczać wyjątkowych przeżyć estetycznych. W szczególności uwagę internautów przyciągnie wysublimowana grafika, kolorystyka oparta na kontraście czerni i bieli i wysoka rozdzielczość zdjęć. Przejrzysta nawigacja pozwoli osobom zainteresowanym dotrzeć do każdego detalu tego wyjątkowego samochodu.

Do prawidłowego wyświetlania strony zalecana jest następująca konfiguracja komputera: procesor 1,5 GHz, pamięć ram 512MB, karta graficzna kompatybilna ze standardem DX9 oraz zainstalowany flash player 8 w przeglądarce.

Nowy Hyundai Santa Fe wszedł na polski rynek w maju 2006 roku i jest dostępny w sześciu wersjach, różniących się wyposażeniem wnętrza z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Od 1 stycznia 2007 wszystkie egzemplarze standardowo posiadają fabryczny system audio Hyundai ze sterowaniem w kierownicy. Dodatkowe wyposażenie audio osiągalne jest w standardzie bez dodatkowych opłat. Ceny nowego Santa Fe z silnikiem 2,2 l CRDi zaczynają się od 139 900 zł.

Hyundai Motor Company jest szóstym co do wielkości producentem samochodów na świecie, a ostatnio zajął 75. miejsce w międzynarodowym rankingu najbardziej wartościowych marek. Hyundai Motor Europe GmbH (HME) powstał w roku 2000. Z siedziby w Offenbach w Niemczech, koordynuje marketing, sprzedaż i obsługę klientów na 26 europejskich rynkach. Tworzy go międzynarodowy, 200-osobowy zespół. Hyundai jest trzecim azjatyckim producentem samochodów w Europie pod względem sprzedaży (średnioroczna sprzedaż koncernu to 350 000 pojazdów).