Aby podkreślić szczególną wagę tego wydarzenia, zaprojektowano i przygotowano oficialny emblemat będący symbolem jubileuszu. To kolejny kamień milowy w historii Hyundaia.

Emblemat zawiera dwie proste i jednocześnie eleganckie grafiki, które kształtem nawiązują do linii powstałych w wyniku pociągnięć pędzla artysty. Oznaczają one połączenie elementów przeszłości i przyszłości, tworząc razem dynamiczną sylwetkę samochodu. Emblemat symbolizuje 40 lat nieprzerwanego wzrostu Hyundai Motor Company w świecie przemysłu motoryzacyjnego.

Wyraża ducha patrzącej śmiało w przyszłość organizacji, która ceni i nagradza otwartość oraz odpowiedzialność: Hyundai pozostanie zawsze otwarty na potrzeby klientów i będzie dążyć do spełnienia najwyższych standardów odpowiedzialności wobec swoich udziałowców, społeczeństwa i środowiska.

Emblemat symbolizujący 40-lecie będzie stałym elementem reklam Hyundaia, zarówno korporacyjnych, jak i produktowych oraz materiałów ekspozycyjnych wystawianych w salonach dilerskich i w czasie różnego rodzaju imprez.

Jednocześnie z obchodami Jubileuszu, w Korei odbędzie się uroczysta premiera całkiem nowego modelu koncernu Hyundai w segmencie luksusowych limuzyn o kodzie BH.