Logo

Hyundaie dwa

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Koreańczycy liczą na to, że nowe modele i ciekawszy program gwarancyjny wzmocni ich pozycję konkurencyjną na polskim rynku. W istocie Accent i Atos są obecnie najlepiej sprzedającymi się modelami Hyundaia.

Nowe wersje powinny jeszcze bardziej wzmocnić tę tendencję. Accent został poddany face liftingowi nadwozia i wnętrza. W porównaniu z poprzednikiem ma bardziej nowoczesną stylistykę. Kratowana atrapa i szersze zderzaki nadają mu nawet bardziej dynamiczny i agresywny wygląd. Auto ma także powiększoną przestrzeń pasażerską i bagażową. W wersji czterodrzwiowej bagażnik ma pojemność 328 l, a w trzy- lub pięciodrzwiowej 480 l. Poprawiła się jakość materiałów użytych do wykończenia wnętrza. Do wyboru są dwie wersje silnikowe, benzynowe o pojemności 1341 ccm i mocy 85 KM oraz 1495 ccm i mocy 91 KM. Napęd przenoszony jest na koła przednie przez 5-stopniową manualną skrzynię biegów. W opcji dostępny będzie czterobiegowy automat.W wyposażeniu seryjnym podstawowego modelu znajduje się m.in. wspomaganie układu kierowniczego, poduszka powietrzna dla kierowcy, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, immobiliser i dzielona tylna kanapa. Ceny od 38 tys. zł.Nieco później, bo na początku kwietnia, do sprzedaży trafi Atos Prime. Jest to zmodyfikowana wersja Atosa o zmniejszonych wymiarach zewnętrznych i łagodniejszej stylistyce. Istotne różnice wprowadzono zwłaszcza w tylnej części nadwozia. Zmienił się tylny słupek, usytuowanie świateł i zderzaki. Wnętrze jest bardziej kolorowe, a tapicerka foteli wykonana z lepszego gatunkowo materiału. Produkowany w Indiach Prime napędzany jest benzynowym silnikiem o pojemności 999 ccm i mocy 55 KM. Mały Hyundai oferowany będzie z pięciobiegową manualną skrzynią biegów lub trzystopniowym automatem. Zarówno Atos jak i Atos Prime będą sprzedawane równolegle, z podobnymi pakietami wyposażenia. Prime ma kosztować około 28 tys. zł.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: