Infiniti planuje wejść na wybrane rynki w Europie Zachodniej pod koniec przyszłego roku, a w chwili obecnej przygotowuje sieć dealerską. Szef Infiniti na Europę Jim Wright przypuszcza, że sprzedaż na początku może być wolniejsza, zwłaszcza w takich krajach jak Niemcy czy Wielka Brytania. W rozmowie dla niemieckiego magazynu Automobilwoche powiedział, że u każdego dealera, których będzie od 12 do 14 do roku 2013 przewiduje się sprzedaż rzędu 500 samochodów rocznie. Jim Wright oczekuje także, że wejście na rynki europejskie w pierwszych latach będzie nierentowne, co potrwa tak długo, dopóki Infiniti nie stanie się uznawaną marką w segmencie samochodów luksusowych.

Infiniti chce zadebiutować w Europie z czterema modelami, którymi będą crossover FX, wersja produkcyjna modelu EX Concept, nowe G37 Coupe oraz ostatnie wcielenie sedanu serii G. Duży SUV QX56 i sedany serii M na razie nie pojawią się w Europie. Wszystkie modele napędzane są benzynowymi 6- i 8-cylindrowymi silnikami w układzie V. Nowa wysokoprężna jednostka V6, przygotowana specjalnie dla europejskiego rynku, pojawi się nieco później. Ceny pierwszych modeli skierowanych na rynek europejski Infiniti opublikuje w lipcu przyszłego roku, a sprzedaż rozpocznie się w październiku.