Obok Corolli liftingowi poddano też flagową Camry. W obu modelach zmodyfikowano subtelnie klosze lamp, grill, przednią maskę i zderzak. Nieznacznym retuszom poddano także tył. Dodatkowo w Camry zamontowano adaptacyjny system oświetlenia drogi ASF oraz nowy, 3-litrowy silnik pracujący w technologii VVT-I (zmienne fazy rozrządu), zwiększając moc o 30 KM.We wnętrzu Corolli na pewno zwrócimy uwagę na inaczej zaaranżowany panel z instrumentami pokładowymi oraz fotele obszyte zamszem (w opcji). Alergików ucieszy fakt, że za dopłatą dostaniemy skuteczny filtr przeciwpyłkowy.Auto pojawi się w polskich salonach na przełomie czerwca i lipca. Cena modelu podstawowego z silnikiem 1.4 (97 KM) w wersji wyposażeniowej Terra ma wynosić 55 tys. zł.
Już od lata w salonach
Lepsze jest wrogiem dobrego - głosi stara maksyma, a jeśli weźmiemy pod uwagę, że dotychczasowa Corolla sprzedaje się świetnie, nie dziwi fakt, że modyfikacje są raczej nieznaczne. Zaprezentowane zmiany dotyczą przede wszystkim lekkich poprawek nadwozia.
Auto Świat
Już od lata w salonach