Pierwszy – „Driver's Perspective” – skupia się na pasji kierowców Porsche oraz modelu Panamera. Kalendarz o wymiarach 59x55,5 cm kosztuje 35 euro i w sprzedaży znajdzie się pod koniec października.
Drugi – „designed 4 ambition” – skupia się na stylistycznych niuansach Panamery. Kalendarz ma wymiary 70x50 cm i zostanie wyprodukowany w ilości ledwie 4 tys. sztuk. Każda kosztuje 57 euro.
Trzeci – „One of a kind” – poświęcony jest klasycznym modelom niemieckiej marki oraz kluczowym rozwiązaniom technologicznym, dzięki którym modele Porsche są teraz tak dobre. Ten kalendarz ma wymiary 30x42 cm i kosztuje 35 euro.
Czwarty – „The Porsche idea in the Porsche Museum” – ma formę notatnika i pokazuje najważniejsze momenty w historii marki. Wszystko za 38 euro.Kalendarze można zamówić na stronie www.porsche.com/shop lub kupić je w sklepie z pamiątkami w Muzeum Porsche w Stuttgarcie.