Już ponad trzy tysiące klientów zdecydowało się na zakup Kia Cee’d. Mimo tak krótkiej obecności na polskim rynku model zdobył już tytułFlotowego samochodu roku 2007 w kategorii aut średnich w plebiscycie Fleet Awards Polska, zdobył nagrodę Samochodu roku Playboya w kategorii „Samochód na każdy dzień”, oraz wielokrotnie wygrał porównania z tak groźnymi rywalami jak Ford Focus, Toyota Auris, VW Golf czy Opel Astra.

Firma Kia Motors Europe nie spoczywa jednak na przysłowiowych laurach i chcąc podtrzymać ogromne zainteresowanie swoim najnowszym modelem przygotowała właśnie ogólnoeuropejską akcję mającą na celu zachęcenie klientów do korzystania z jazd testowych modelem Cee'd.

Główną nagrodą dla odwiedzających salony Kia klientów będzie wyjazd na tor wyścigowy Hockenheim, gdzie wylosowana osoba zmierzy się ze zwycięzcami konkursu z pozostałych krajów europejskich i stanie przed szansą wygrania nowego samochodu Kia cee’d. W Polsce akcja trwać będzie od tego tygodnia do końca lipca 2007. Od 19 czerwca rozpoczęła się także internetowa kampania reklamowa.

Co należy zrobić aby móc reprezentować Polskę na torze Hockenheim i stanąć do walki z innymi kierowcami z Europy? Każdy klient, który odwiedzi salon Kia i skorzysta z jazdy testowej cee'dem otrzyma od swojego lokalnego dealera bilet (kartę pokładową). Następnie spośród wszystkich klientów którzy zarejestrują swoje bilety, wylosowany zostanie jeden, który we wrześniu zaproszony zostanie do Niemiec na tor wyścigowy Hockenheim.

Tam zmierzy się ze zwycięzcami konkursu z pozostałych krajów Europy a główną nagrodą dla zwycięzcy na torze będzie nowy samochód Kia cee'd.