Klasowy zwycięzca

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Trzeba przyznać, że pod względem wielkości przestrzeni bagażowej Vectra kombi nie ma się czego wstydzić. Nawet o klasę wyższa Omega miała bagażnik jedynie o 10 l większy (w dodatku przy normalnym położeniu siedzeń, po ich rozłożeniu Vectra wyraźnie wygrywa).

Klasowy zwycięzca
Zobacz galerię (3)
Auto Świat
Klasowy zwycięzca

Dzięki rozstawowi osi 2,83 m Vectra Caravan oferuje bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu i największy bagażnik w klasie (od 530 do 1850 litrów). Maksymalna długość przestrzeni bagażowej wynosi 2046 mm, a po położeniu oparcia pasażera z przodu nawet ponad 3 metry. Do innych mocnych stron najnowszej odmiany Vectry należy system IDS z seryjnym programem ESP Plus (system stabilizacji toru jazdy). Oprócz tego w Vectrze znajdziemy inne ważne elementy wpływające na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Obok klimatyzacji na pokładzie mamy 4 poduszki powietrzne, kurtyny chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu, aktywne zagłówki na przednich siedzeniach. Klienci będą mieli do wyboru cztery standardy wyposażeniowe, które mogą być wzbogacone o opcje. Wśród nich znajdzie się multifunkcyjny Travel Assistant (wielofunkcyjny podłokietnik z tyłu), aktywne światła AFL, klimatyzowany wielokonturowy fotel kierowcy oraz elektrycznie otwierana tylna klapa. Nowością Caravana jest także system FlexOrganizer zapewniający odpowiednie zamocowanie przewożonych bagaży. Dwie szyny, do których da się przymocować haczyki, zaczepy lub siatki, sprawiają, że auto można przystosować do bezpiecznego przewożenia wszelkiego rodzaju bagaży. Do napędu posłużą jednostki napędowe o mocy od 100 do 211 KM. Wśród nich benzynowy motor z bezpośrednim wtryskiem, o poj. 2,2 litra (155 KM), 2.0 Turbo (175 KM) oraz diesel 3.0 V6 CDTI (177 KM). Topowym silnikiem jest 3.2 V6 o mocy 211 KM. Samochód trafi do sprzedaży w Polsce na przełomie listopada i grudnia br.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: