W odróżnieniu od tego modyfikacje, których podjęła się firma MAE-Autodesign, mają raczej charakter kosmetycznych zmian i nie wkraczają w budowę zespołu napędowego. Uwagę zwracają zwłaszcza piękne, trzyczęściowe obręcze kół MAE Crownjewel ("klejnoty koronne") skonstruowane specjalnie do nowego SL-a i produkowane w 40 różnych rozmiarach od 9x18 do 11,5x20. Najtańszy z nich kosztuje ponad 5 tys. euro. Poza tym MAE oferuje modyfikacje zawieszenia, które w najbardziej zaawansowanym wariancie obejmuje trzystopniowy system obniżenia nadwozia do 70 mm. Regulacja dokonywana jest z kokpitu. Na zdjęciu pokazujemy to, co firma MAE przygotowała dla SL-a najlepszego: kombinację obręczy kół 10x19 z oponami 245/35 ZR 19 na przedniej osi oraz kół 11,5x20 z oponami 285/25 ZR 20 z tyłu, które wraz z obniżeniem nadwozia mają zapewnić doskonałe właściwości jezdne i maksymalne bezpieczeństwo czynne. To wszystko za cenę, jaką trzeba zapłacić za kompaktowy samochód: około 11 300 euro.