Auto zaprojektowane przez słynnego włoskiego stylistę Giorgetto Giugiaro (Italdesign) długością (3,88 m) nadwozia plasuje się w segmencie B, jednak przestronnością, do której przyczynia się znaczna wysokość (1,67 m) i duży rozstaw osi (2,48 m), konkurować będzie z modelami kompaktowymi. Kalos napędzany jest 1,4-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 83 KM, który pozwala mu osiągnąć maksymalną prędkość 170 km/h. W wyposażeniu znaleźć się mają cztery poduszki powietrzne, ABS, elektrycznie sterowane szyby i za dodatkową opłatą klimatyzacja. W Niemczech, gdzie Kalos dostępny ma być już we wrześniu, jego cena wyniesie niespełna 10 tys. euro.
Kompaktowe Daewoo Kalos wchodzi na europejskie rynki
Daewoo się nie poddaje. Jeszcze tej jesieni Koreańczycy wprowadzą na rynek zapowiadanego od pewnego czasu Kalosa.