Niezupełnie. Przez 5 lat BMW wmówiło 9087 klientom, że potrzebują M6 Coupe i kolejnym 5065 przez cztery lata, że muszą mieć BMW M6 Cabrio. Najszybciej oba modele znajdowały klientów w USA (3528 coupe i 3247 cabrio). Mniejszą popularnością cieszyły się w Niemczech (odpowiednio 1183 i 541 sztuk). Trzecim największym rynkiem dla coupe była Wielka Brytania (619 sztuk),a dla cabrio Kanada (209 sztuk). W innych krajach sprzedaż była szczątkowa.

M6 wyposażony jest w silnik V10, który z 5 litrów wytwarza 507 KM i rozpędza coupe do setki w 4,6 s, a na cabrio potrzebuje dodatkowych 0,2 s. Wraz z końcem M6 swoją karierę kończy zamontowany pod maską tego modelu silnik. Napędzał on także model M5, ale ten już też nie jest produkowany.