Auto Świat Wiadomości Aktualności Kupił chińskiego SUV-a. Po tygodniu się zaczęło. "Design 10/10, jakość 1/10"

Kupił chińskiego SUV-a. Po tygodniu się zaczęło. "Design 10/10, jakość 1/10"

Jeden z użytkowników rosyjskiego forum opisał swoją przygodę z użytkowaniem chińskiego SUV-a, zakupionego cztery lata temu w salonie. Jak sam podkreśla, skusiła go cena i nowoczesny wygląd. Już po tygodniu od wyjechania autem z salonu wiedział, że dokonał złego wyboru. Na początku odpadła lampka.

Haval F7
Auto Świat
Haval F7
  • Chiński SUV został zakupiony przez rozżalonego kierowcę w 2021 r. Problemy zaczęły się niemal natychmiast i szybko zaczęły się mnożyć
  • Nowoczesny wygląd i atrakcyjna cena skusiły do zakupu. Wymowna ocena auta sugeruje, że właściciel chińskiego SUV-a w przyszłości wybierze auto innej marki
  • Najpierw lampka, później szczeliny w drzwiach i bagażniku, na koniec poważne problemy ze skrzynią biegów — przygód było wiele, nie wszystkie zabawne. Ciekawa jest reakcja serwisu chińskiej marki
  • Koniecznie przeczytaj też: Pojechaliśmy do komisu po 3-letniego chińskiego SUV-a za pół ceny nowego. Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy

Od zakupu SUV-a Haval F7 minęło wystarczająco dużo czasu, aby dokonać prawdziwej recenzji samochodu. Samochód został kupiony w 2021 r.

- pisze właściciel Havala.

Chiński SUV zaczął się psuć już po tygodniu

Autor wpisu jest zdania, że projekt zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz to "czysty ogień". Ale problemy z autem pojawiły się niemal natychmiast po zakupie. O jakich problemach jakościowych pisze właściciel Havala?

  • W pierwszym tygodniu zaczął wypadać plafon oświetlenia wewnętrznego. Nie dało się tego właściwie naprawić, dlatego, gdy lampka odpadła trzeci raz, auto trafiło do naprawy gwarancyjnej.
  • Szczeliny drzwiowe pozostawiają wiele do życzenia — drzwi były wyregulowane w serwisie, ale bagażnik nie. W salonie powiedzieli, że mogą to zrobić, ale nie na gwarancji.
  • Potem pojawił się błąd wyświetlacza komputera pokładowego. Albo nie wyświetlały się na nim żadne informacje oprócz grafiki prezentującej samochód, albo ekran nie gasł, pomimo zamknięcia drzwi.
  • Wrócił problem z lampką. Znów zaczęła wypadać. Tym razem ją wymieniono, bo okazało się, że to wada fabryczna. Niestety serwis nie mógł sobie poradzić z komputerem pokładowym.
  • Od momentu zakupu występowały szarpnięcia przy zmianie biegu z trzeciego na czwarty. Właściciel auta twierdzi, że był w serwisie osiem razy, ale mechanicy nie znaleźli przyczyny. Najwyraźniej "ten typ tak ma".

Wciskałeś pedał gazu, żeby wyprzedzić, skrzynia wrzucała czwarty bieg, obroty wchodziły na czerwone pole, a prędkość rosła w ślimaczym tempie

- pisze rozżalony właściciel Havala.

Haval F7
Haval F7Żródło: Auto Świat

Jak właściciel Havala ocenił swoje chińskie auto?

Właściciel chińskiego SUV-a pokusił się o wymowną ocenę samochodu:

  • Design - 10/10.
  • Jakość - 1/10.

Haval to marka grupy Great Wall. Auta na razie nie są sprzedawane w Polsce. Samochód, który posiada rozżalony forumowicz, to auto z rynku rosyjskiego; pierwsza generacja modelu. W ubiegłym roku Haval pokazał nową generację SUV-a F7.

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków