"Laur Klienta / Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską - sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.

Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przezpolskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie.

Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.

Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.