Logo
WiadomościAktualnościLaur klienta dla Hondy CR-V

Laur klienta dla Hondy CR-V

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Honda CR-V zdobyła I miejsce w piątej edycji programu„Laur klienta 2009” w kategorii "Samochody terenowe".

Laur klienta dla Hondy CR-V
Auto Świat
Laur klienta dla Hondy CR-V

"Laur Klienta / Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską - sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.

Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przezpolskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie.

Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.

Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: