Te bi-halogenowe lampy można zamontować we własnym zakresie najprostszymi metodami włącz i używaj, bez ingerowania w elektronikę samochodu czy dodatkowego okablowania, i natychmiast uzyskać efekty spełniające najwyższe standardy jakościowe Helli. Bazą dynamicznych lamp zakrętowych jest projektorowy moduł bi-halogenowy o średnicy ujścia światła 70 mm, wyposażony w potężną halogenową żarówkę H7. Bi-halogen oznacza światło mijania i drogowe z jednego modułu - a to z kolei oznacza zalety doświetlania wnętrza łuku nawet podczas jazdy na "długich".Podczas jazdy po zakrętach lampa wewnętrzna względem łuku wychyla się nawet o 15 stopni na zewnątrz karoserii, a lampa zewnętrzna o nawet 7,5 stopnia. Lampy otrzymują polecenie wychylenia się od patentowego elektronicznego sterownika, który otrzymuje niezbędne dane od zintegrowanych czujników przyspieszeń bocznych i wzdłużnych. Jego funkcjonowanie nie wymaga żadnych innych sygnałów od czujników samochodu, a więc nie trzeba w ogóle ingerować w elektronikę auta podczas instalacji. Elementy składowe systemu mieszczą się w szczelnym pojemniku w komorze silnikowej. Poza zaletami związanymi z bezpieczeństwem, lampy te ustanawiają także kompletnie nowe trendy w zakresie wyglądu przedniego pasa. Lampy do Golfa i Jetty mają światła pozycyjne skonstruowane w formie światłowodu CELIS - pręta świetlnego biegnącego pionowo pomiędzy grupą projektorową a dodatkową lampą punktową. Światło wytwarzane przez wysokowydajną, białą diodę LED jest doprowadzane do pręta świetlnego od tyłu. Daje to niezwykły, wyjątkowy wygląd. Lśniące, wydrukowane logo Helli na zewnętrznej krawędzi lampy nie pozostawia wątpliwości, że te najwyższej jakości lampy akcesoryjne są produktem lidera rynkowego na polu technologii oświetleniowej.W lampach do Focusa światłowód CELIS do świateł pozycyjnych umieszczono pionowo nad szybą kierunkowskazów na zewnętrznych krawędziach lamp. W Astrze H kierunkowa lampa wyróżniona została dodatkowo tytanowoszarym wykończeniem, odcinającym się od seryjnego, czarnego. Wszystkie trzy akcesoryjne reflektory dysponują dodatkowym światłem drogowym realizowanym dzięki wysokowydajnemu, metalizowanemu odbłyśnikowi FF z żarówką H7. W przypadku Volkswagenów i Forda Focusa I akcesoryjne lampy dostępne są także jako statyczne wersje halogenowe lub ksenonowe, bez wychylnych modułów. Do Astry H Hella oferuje wyłącznie bi-halogenowe lampy dynamiczne. Wszystkie wymienione lampy mają homologację ECE, nie ma więc konieczności dokonywania wpisów do dokumentów rejestracyjnych auta po zamontowaniu takich świateł. Występują w wersjach do ruchu prawo- i lewostronnego. Podłączenie lamp do istniejącej instalacji odbywa się na zasadzie zamiany i wpięcia w fabryczne styki, bez dodatkowego okablowania. Czas wymiany w serwisie: ok. 1,5 godz.
Lepiej w zakrętach
Na targach Automechanika 2006 Hella zaprezentowała autonomiczne systemy do VW Golfa i Jetty V, Opla Astry i Forda Focusa.Lampy zakrętowe DynaBeam opracowane przez Hellę do VW Golfa i Jetty V, Opla Astry H i Forda Focusa I, zapewniają dwukrotnie większy zasięg widoczności w zakrętach, a tym samym zdecydowanie wyższe bezpieczeństwo.