Elektronicznie regulowane amortyzatory, będą współpracowały ze stosowanym w serii GS, systemem Lexus Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM), który dostosowuje parametry pracy zawieszenia, hamulców, układu kierowniczego i pracy silnika w wypadku niebezpiecznego zachowania się auta w czasie jazdy. Współpracuje on również dodatkowo z zaawansowanymi systemami trakcji nowego Lexusa - Vehicle Traction Control (VTC) i Traction Control (TRAC)."Wybór amortyzatorów naszej marki do nowych modeli Lexusa to wspaniała wiadomość dla naszej firmy, a także wielka nadzieja na dalszą kontynuację ciężkiej pracy podnoszącej jakoścć naszych produktów. Po siedemdziesięciu latach istnienia na rynku, dowiedliśmy, że jesteśmy w stanie stworzyć produkt najwyższej jakości, który jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców, do których bez wątpienia należy również marka Lexus..." - powiedział Hajime Sato, prezes KYB Europe.