Wszelkie złudzenia znikają, gdy zajrzymy do środka, gdzie... już w 100 procentach przekonamy się, że mamy do czynienia z nieco bardziej luksusową odmianą prezentowanej raptem kilka dni temu w polskich salonach średniej klasy Toyoty. Lexus HS 250h może podobać się mniej lub bardziej, nie można jednak odmówić producentowi dobrego pomysłu na wyróżnienie się z ofert wielu konkurencyjnych firm – szansą na większe zainteresowanie autem jest niekonwencjonalny napęd. W gamie producenta HS zajmować będzie miejsce między modelami IS oraz ES. Napędzany będzie przy pomocy systemu Toyota Hybrid Synergy Drive. Całość generować będzie moc 187 koni mechanicznych, które powinny spokojnie wystarczać do sprawnego poruszania tego średniej klasy sedana. Napęd przekazywany będzie na przednią oś przy pomocy skrzyni biegów CVT. Według przedstawicieli Lexusa model HS 250h powinien być o 30 procent bardziej ekonomiczny od najoszczędniejszych dotychczas samochodów tej marki. Jego sprzedaż ruszy latem 2010 roku.Więcej informacji z Detroit znajdziesz na http://targi.autoswiat.pl
Lexus HS 250H - Oto nadchodzi mistrz oszczędności
Model HS 250h stylistycznie wygląda, jakbyśmy skądś już go znali. Podobieństwo do nowej Toyoty Avensis jest niepodważalne.