Serwis firmy uzyskał ponad 60 proc. wartości tzw. Indeksu Użytecznej Strony, co oznacza, że poziom jej użyteczności jest jednym z najwyższych. Serwis internetowy Liberty Direct został również nagrodzony w raporcie "OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC" przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych przez firmę doradczą Making Waves. Głównym celem raportu było ukazanie stopnia wykorzystywania potencjału Internetu przez towarzystwa ubezpieczeniowe w sprzedaży ubezpieczenia OC. "W przypadku firm directowych serwis internetowy jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, ponieważ w dużej mierze to właśnie od jego użyteczności zależy, czy Klient zdecyduje się na skorzystanie z oferowanych przez nas usług. Dlatego przykładamy bardzo dużą wagę do tego, by użytkownik mógł intuicyjnie znaleźć w serwisie interesujące go informacje dotyczące np. szybkości likwidacji szkód, a także z łatwością dokonać wyceny polisy oraz dokonać jej zakupu." - komentuje Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct. Przyznany Certyfikat jest drugim wyróżnieniem przyznanym serwisowi internetowemu Liberty Direct. źródło: Liberty Direct