Czeska spółka LUM-ORIS już w najbliższych dniach rozpocznie sprzedaż modeli hatchback i sedan produkowanych przez chiński Lifan Motors.Już w ubiegłym roku na czeskim rynku pojawiły się chińskie samochody Shuanghuan CEO, które były sprzedawane pod włoską marką Martin Motors. Przypominały one terenowe BMW z elementami Toyoty. W tym roku ofertę poszerzą jeszcze modele użytkowe. Jednak największym zainteresowaniem powinny cieszyć się dwa chińskie modele Lifan Motors, które sprzedawane będą pod nazwą MM520 (sedan) i MM520i (hatchback).
Sedan MM520 może być napędzany czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,3 l i mocy 88 KM. Auto osiąga prędkość maksymalną 155 km/h i zużywa średnio 6,3 l/100 km paliwa. Drugą w ofercie jednostką napędową jest czterocylindrowa o pojemności 1,6 l o mocy 115 KM. Z tym silnikiem auto osiąga prędkość maksymalną 185 km/h i zużywa średnio 7,3 l/100 km paliwa. Lifan MM520 ma wymiary 437x177x147,3 cm, natomiast rozstaw osi mierzy 254 cm.Hatchback MM520i o 29 cm krótszy i napędzany jest tymi samymi silnikami co sedan i ma bagażnik o pojemności 420 litrów.
Wersja podstawowa Basic wyposażona jest w m.in. ABS + EBD, dwie poduszki powietrzne, manualną klimatyzację, centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane lusterka boczne zintegrowane z kierunkowskazami oraz radio CD/MP3. Wersja Ekonomy umożliwia korzystanie z LPG, a wersja Elegance ma dodatkowo DVD i koła z metali lekkich.
Ale to koniec nowości firmy Lifan. Coolcar to sześcioosobowa, niewielka furgonetka (384,5x151x191 cm, rozstaw osi – 240 cm). Napędzany jest silnikiem Suzuki o pojemności 1,4 l o mocy 95 KM. Nazwa jest cool, ale auto nie jest cool, nic a nic.