Celem wprowadzenia tej limitowanej serii Twingo Rip Curl jest pozyskanie młodych i lubiących sport klientów. Seria limitowana Renault Twingo o nazwie Rip Curl zastąpiła w ofercie rynku polskiego i krajów bałtyckich wersję Dynamique. Samochód wyróżnia się dodatkowo naklejkami Rip Curl umieszczonymi na obudowach świateł przeciwmgłowych, tylnym słupku oraz tylnej klapie. W kabinie wprowadzono nowy wystrój w stylu Rip Curl wyróżniający się specjalną tapicerką z wyszywanym logo tej firmy oraz nakładkami na progi z napisami Rip Curl. Wprowadzono także nowy czerwony odcień lakieru metalizowanego Czerwień Płomienna, który znajdziemy również we wnętrzu na włącznikach klimatyzacji, obramowaniu prędkościomierza oraz obudowie przenośnego schowka na drobne przedmioty. Dostępne są jeszcze cztery inne odcienie metalizowane (Szary Platynowy, Niebieskoszary, Błękit Extreme, Czarna Perła), a także dwa lakiery niemetalizowane (Biel Alpejska, Czerwień Rubinu). Twingo by Rip Curl spełnia jednocześnie trzy kryteria decydujące o przyznaniu znaku Renault eco2. W ofercie dostępne jest z silnikiem 1.2 16V 75 KM, który emituje do atmosfery 135 g CO2/km (co oznacza spalanie w cyklu mieszanym 5,7 l/100 km). Ponadto w ramach współpracy Renault wspiera fundację Rip Curl Planet objętą patronatem przez WWF. Renault wspólnie z marką Rip Curl angażuje się w ochronę środowiska naturalnego miejsc uprawiania surfingu i snowboardingu: góry i wybrzeża morskie, działania edukacyjne w celu uświadomienia znaczenia ochrony środowiska naturalnego oraz badania i projekty ekologiczne w dziedzinie sprzętu i odzieży do uprawiania surfingu (deski surfingowe, kombinezony, wyroby tekstylne). W Polsce Twingo Rip Curl oferowane jest z silnikiem 1.2 16V 75 KM i kosztuje 40700zł. Seria ta oprócz Polski i Krajów Bałtyckich jest także dostępna na rynkach Francji, Niemiec, Włoch, Belgii, Portugalii, Austrii, Węgier i Republiki Czeskiej. źródło : Renault
Limitowane Renault Twingo RIP CURL
Wszystko zaczęło się od tego, że od 2007 roku w blisko dwudziestu krajach sprzedano ponad 41 000 sztuk Clio by Rip Curl. Firma Renault, zachęcona tym sukcesem, kontynuuje współpracę z marką Rip Curl.