Z linii produkcyjnych Aston Martina zjechał egzemplarz z numerem 30.000. Oprócz triumfu w postaci 25. miejsca produkcyjnego modelu V8 Vantage w klasyfikacji absolutnej tegorocznego wyścigu 24h na torze w Nürburgring, który odnieśli kierowcy fabryczni pod przewodnictwem szefa fabryki dr Ulricha Beza, dział marketingu postanowił uczcić to wydarzenie kolejną akcją marketingową. Żeby pokazać jakość Astonów, seryjny Aston Martin V8 Vantage miał za zadanie przejechać w ciągu 30 dni 30.000 mili po drogach i autostradach w całych Niemczech. W praktyce zadanie oznaczało 24-godzinową codzienną jazdę przez cały miesiąc. Wytyczony cel udało się osiągnąć. Za kierownicą Astona zmieniało się 30 pracowników zakładu Aston Martin, zaplecze techniczne zapewniał nowy niemiecki diler marki Aston Martin – firma Moll Sportwagen. Samochód, podpisany przez 30 kierowców testowych, prezentowany jest obecnie obok swojego kolegi z Nürburgring na salonie w Londynie.