Na londyńskim stoisku Forda obok Forda C-MAX flexi-fuel, które właśnie wchodzi do sprzedaży, pojawił się także atrakcyjny zielony coupe-cabriolet z tym samym układem napędowym. Ford zaprezentował całą gamę modeli jeżdżących na biologiczny alkohol etylowy – Focus FFV w wersji hatchback oraz kombi, które już jakiś czas są w sprzedaży, wspomniany C-MAX FFV oraz koncepcyjnego Focusa Coupe-Cabriolet FFV, którego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów i zainteresować ich modelami napędzanymi alkoholem. Ford oczywiście głośno podkreśla, że Focus FFV, który do brytyjskich salonów sprzedaży trafił w sierpniu 2005, był pierwszym samochodem spalającym alkohol sprzedawanym na wyspach.

Pod maską wszystkich Fordów FFV zamontowano silnik o pojemności 1,8 l, który wytwarza mniej dwutlenku węgla od porównywalnych samochodów hybrydowych, a w porównaniu ze zwykłymi wersjami benzynowymi zapewnia co najmniej takie same osiągi. Ukłonem w stronę ochrony środowiska jest fakt, iż ceny modeli z silnikiem FFV są zgodne z cenami podstawowych silników 1,8 l. Cena najtańszego Focusa, spalającego alkohol, wynosi 14.045 funtów, zaś cena podstawowego C-MAXa FFV to 14.695 funtów.