Loremo nie jest zupełną nowością. Koncept tego auta odbył swoją premierę na salonie samochodowym we Frankfurcie sześć lat temu, a wersję seryjną firma Loremo zaprezentowała na genewskich targach samochodowych w 2006 roku. Pierwsze egzemplarze powinny trafić do nabywców dopiero w 2009 roku.
W aucie zaplanowano miejsce dla czterech osób, ciekawostką jest, że tylne fotele odwrócone są tyłem do kierunku jazdy. Samochód jest 3840 mm długi, 1360 mm szeroki i 1100 mm wysoki. Dzięki opływowej karoserii współczynnik oporu powietrza Cx wynosi 0,20. Silnik napędzający tylną oś umieszczony jest centralnie pomiędzy fotelami. Takie rozwiązanie zapewniło rozłożenie masy na osie w stosunku 50:50.
Producent przygotowuje dwie wersje LS i GT.
Model LS będzie napędzany dwucylindrowym silnikiem o mocy 20 KM. Moc silnika będzie przenoszona na tylną oś za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni biegów. Samochód o masie 450 kg miałby być w stanie rozwijać prędkość maksymalną 160 km/h oraz przyśpieszać od 0 do 100 km/h w 20,0 s. Na pełnym zbiorniku (20 l) Loremo LS powinno pokonać całych 1300 km, osiągając zużycie paliwa w trybie kombinowanym 1,5 l na 100 km.
Model GT tak samo jak LS będzie miał napęd na tylną oś oraz pięciobiegową skrzynię. Zmieni się jednak jednostka napędowa. Loremo GT napędzane będzie trzycylindrowym silnikiem diesla z turbosprężarką o mocy 50 KM. Masa wersji GT wynosi 470 kg. Mocniejsze Loremo powinno osiągać prędkość maksymalną 220 km/h, a od 0 do 100 km/h auto przyśpieszy w 9,0 s. Na 20 l paliwa (maksymalna pojemność zbiornika) wersja GT powinna przejechać 800 km, paląc w trybie kombinowanym 2,7 l na 100 km.
Fabrycznie obie wersje będą wyposażone w poduszki powietrzne i radio. W wyposażeniu opcjonalnym znajdą się komputer pokładowy, system nawigacyjny, odtwarzacz MP3 oraz klimatyzacja.
Znane są już ceny obydwu wersji. Loremo w wersji LS będzie kosztowało 11 000 Euro, a za wersję GT klienci zapłacą 15 000 Euro.