Ostatnie rozmowy wskazują, że mógłby nim zostać Polmot Holding. Negocjacje, jak twierdzi rzeczniczka DMP w Lublinie Beata Stopyra, są bardzo twarde, ale trwają.Polmot jest wielobranżową firmą. Należąca do holdingu firma Ticar już w początku lat 90. sprowadzała do Polski auta Daewoo. Obecnie Polmot zajmuje się produkcją i importem maszyn rolniczych. Pomagał w podpisaniu umowy Jelcza na dostawę naszych autobusów za "chiński mur". Nic więcej o holdingu nie wiadomo, bowiem nie publikuje on swych danych finansowych. W Lublinie oczekiwany jest partner, który wyłoży 50 mln dolarów na rozpoczęcie produkcji LD100.
Lublin z Polmotem?
Przeżywająca trudności spółka Daewoo Motor Polska, zajmująca się produkcją samochodów? dostawczych, znalazła nowego, być może ostatecznego kontrahenta. Fabryka od kilku miesięcy szuka partnera zainteresowanego zainwestowaniem w produkcję modelu LD100.