metrów kwadratowych zgromadzonych może być 56 000 części. Inwestycja ta pozwoli na szybszą obsługę klientów serwisów firmy.W gwarancji każdego samochodu zapisane jest, że w przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy termin naprawy może być wydłużony ponad 14 ustawowych dni. Dobrej opinii firmom to nie przynosi, a liczni kierowcy aut, których gwarancja już nie obejmuje, często odstawiają swe pojazdy do warsztatów na kilka dni, a potem muszą czekać na odbiór wiele tygodni. Rozwiązaniem sytuacji jest budowa dużych centralnych magazynów przez przedstawicielstwa firm motoryzacyjnych, komputerowe zarządzanie zasobami posiadanych na składzie części oraz uzyskanie dla składnicy statusu magazynu celnego. Tak właśnie uczynił Nissan. Magazyn warszawski zaopatrywany jest bezpośrednio z centralnego składu części zamiennych firmy w Europie - z Amsterdamu. Wszystkie części są pokatalogowane i zapisane w programach komputerowych, więc w każdej chwili wiadomo co należy zamówić. Status magazynu celnego pozwala na natychmiastowe przewiezienie potrzebnych partii sprzętu z Amssterdamu, bez konieczności długiego oczekiwania na odprawy na przejściach kontrolnych nad Odrą. Firma Nissan zapewnia, że na półkach znajdzie się także stałe miejsce na części do samochodów już przez Nissana nie produkowanych, a ciągle popularnych wśród polskich kierowców i spotykanych na ulicach oraz na giełdach. Chodzi tu między innymi o cieszący się od dawna dobrą opinią model Sunny.
Magazyn Nissana
Nissan Poland otworzył w Warszawie nowy magazyn części zamiennych. Na 2,6 tys.